Thursday, November 27, 2008

SEDAPNYE MKN ARINI>>>>



hari nih gaji kuar....huhuhu..ape lagi pikir nak g mkn katne la...jadi kitorg pun g mkn kat secret recipe...ape lg makanan kesukaan le...tomyam kung....heheheh...ader plak budak opis aku nih...budak lelaki tak pnh g mkn kat c2..huhuh...so, bgla die rase arini..sdp jek..nyam2...igtkan nak mkn kek kat sane tp aku tapaau jek coz tak sempat..tgk..mkan jekla marble cheese..lame dah tak makn...he,,nih tinggal separuh sape nak..kuang2..ptg plak ambank nak jumpe psal insurance.aku nih kkdg mls dah nak dgr psal insurance belambak yg dtg offer lebih kurang jek.kurang kat cni lebih kat c2.tp penting ooo...aku dah amik ING cukupla kot..utk harith nih aku ngah pikir..tgk camne kwgn aku nih..ha..tingat psal smlm aku g giant beli kan tilam baru utk jarith yer court..mahal gak igtkan murah jek..pastuh nak die jadikan cite beli mainan utk harith tp takleh nak tiup psal bende tuh kene pkai pump nanti aku attach mainan harith yg meluat takleh tiup..pump tayar depan die tuh takleh masuk plak geram jek..ibu dah beli utk harith tub2 harith takleh main plak semlm..mesti harith suke..sayang harith...sayang baba gak....heheheh

No comments: