Wednesday, November 5, 2008

30/6/2007 - PERNIKAHAN KU>>>>>

Persiapan nikah n berdebar2 gue...time tuh...yang geramnye time tuh rmbongan lelaki plak buat hal. pak imam dah poyo tunggu coz die dah pesan nikah lepas maghrib sesuke hati rombongan lelaki buat time sendiri buat lepas isyak...nak mletup hati nih...hehhehehtakpe..rilex...huhuhu..sampai jek laki aku. peh! hensemnye die time tur serba putih ...kuang2..tp dub...dab..dub...dab...kat kepale aku nih bleh ke die lafazkan...risau....
Jeng...jeng akhirnye aku slamat di ijabkabulkan dgn mas kawin 80 hinggit n hantaran 7,777.77 ngan seutas gelang...n dah jad isteri org...lucu gak...cam tak caye...start la bergambar....cun ke aku ....kire cun la...sape lg yg nak pji aku..kuang2. akhirnye...berakhir..kehidupan bujangku ....heheheh

No comments: