Thursday, November 6, 2008

Pregnnt time.....


best oooo...mase DR kompemkan aku mengandung...yerla...tiap bulan aku tunggu bile la nak lekat...skalinye aku test..positive..hehehehhe...wak2 mengandung anak aku nih aku rase teruk sgt...mabuk ya Rabbi...tiap2 hari muntah...makn takde yg sedap..semuer tak sedap...so, mase mengandung nih badan takla naik sgt sbb semuer tak selera...pastuh mmg tak terurus...mase awal2 oklg...5 bulan keatas semuer dah makin teruk...nasib baikla laki aku paham...kesian die...semuer die yg buat ....aku mmg tak larat...malas nak buat ape2...pegi keje langsung tak ber make-up...dah macam tak terurus sgt...semuer kate prut aku tak nampak beso...yer..la baby dlm tuh pun mmg tak beso...macam2 la aku mengandung...kkdg rase serik....tp biase la...time tuh jek serik...kuang2...aku cr gamba aku megandung tp tak mane file tuh...takpela kire aku cite sudahla ek...hehehehhe

No comments: