Thursday, November 6, 2008

DUGAAN....

selepas kuar dr labour room anakku takleh bernafas secara normal...:-( aku pun tak tau..rupenye kat luar husband n bapak aku dah sibuk pilih tempat hospital pakar kanak2 mane utk anak aku...mase laki aku sampai kat tempat aku...aku dah cuak...waktu tuh aku blur lagi psal...ubat bius still ader..bile aku tgk muke laki aku...ngah menangis...aku dah terfikir yg bukan2....bile jek die terngkan keadaannye...aku terus nangis...aku mmg tak dpt tgk anak aku selama 3 hari...coz after ceasor takleh jln ...sakitkan....hari2 aku nangis aku kate mcm manela rupe anak aku tuh,,,,laki aku cume trgkan ckit2 tp aku tak puashati...laki aku la kesana kesini...tgk anak n tgk bini..sian die...hari ketige pepage aku dh siap laki aku pun terkejut...kuatkan smgt tuh biorpun sakit...smgt nak tgk anak...sbnrnye DR suruh tunggu sampai ptg..tp pagi tuh jugak...aku ckp aku nak kuar nak tgk anak...akhirnye diorg fhm...terus g tgk anak aku...terkejut aku sampi jek hospital klang wad icu...anak aku penuh ngan wayar...rase cam nak pengsan jek..sedih..die tgk..jek sape yg dtg...time tuh aku takleh time klu umo die tak panjang...sedih...hari2 aku ulang alik sehari 3 kali..anta susu..coz susu badan adalah ubat yg paling mujarab...org lain bersalin anak bwk blik tp aku tak.....bile tgk kat wad die tak pkai baju tp aku dah beli bnyk baju kat die sedihnye,,,,

1 comment:

Anonymous said...

u're greatest mom dear..