Thursday, March 26, 2009

Umah Ku Syurga KU

aku ritu blik dr keje terus g tgk umah ku..huhuhu..saj enak tgk progress camnela umah aku skang..punyela sronok bile tgk..dah kire siapla kan...nihla progress umah ku...

gambanih cam tak clear sesgt psal aku dah amik pic baru aku zoom pic tuh..so..dah pecah da itu gamba...tak sabar aku nak masuk jenguk dlm umah...dah siap cat tuh..umah aku umah yg tgh da...bukan yg tepi..tp psal takleh masuk so..aku amik jekla yg bleh amik..umah aku no.6..

gamba nih agak gelap psal nye aku sbnrnye amik gamba nih maghrib..coz smpi c2 pun dah ptg sgt.dah tingin sgt nak tgk.


nih gamba dari jauh..jek

tak sabarnye nak masuk umah..bilela bleh jd umah nih,,,tp processing umah baru nih lambatla..akhir taun harap2 dah masuk or...klu awal lg bestnyela





No comments: