Wednesday, March 11, 2009

HAbisLa SemuER...

hahahaha..nih kes minggu lepas..actly fridaynye cite..aku otw blik sg buloh so..aku lalula kat jln tun razak...punye tension gilekan time tuh yerla jalan jem nak mampus..kl nih time isnin ngan jumaat n time ujan..abihla..ngah jalan tuh aku tgk sederet kete polis...ganaz giler siut..aku rase die baru jek amik..ramai 2 yg menangkap gamba..aku memule punyela sengal tak terpikir nak tangkap gamba..skali dah jauh barule gatal psl tgk org lain amik gamba...lawak jek..abih la semuer org kali nih bile plis dah pkai kete nih...EVO tuh....skali die kejo..tak leh lari punye..so..berhati2la di jalan raya hahahhaha..padan muke kkete beso..hahahahha..sampai jek umah laki aku siap bukak motor trader tgk rega die..bile tgk..peh! mhl gile 200k++ ganaskan...5 bijik dah bape? so..bygkan..membazir..heheheh..tak bleh labih2 aku nih sat g aku nye blog nih kene band plak...

nih la gamba EVO polis yg aku amik....

No comments: