Monday, March 16, 2009

JOM G IKEA

ari sabtu aku igt nak g jejalan n tak memerlukan modal yg bnyk aku nih dah la kaki soping...so..disebabkan fulus ader...kite kene g jejlan cuci mate..aku bwkle adik2 ipar n mak metuer skali...g jejalan..bebudak tuh cuti skolahkan..bwk jekla..so..aku mmg nak g ikea nak g tgk kitchen kabinet yg cun...hehehhhee...

nih harith dah mengamuk..muke masam gile tak puashati psal tak nak duk kat stroller,,,,

tgk poyo nye die naktido kat tempat empuk jek..



harith wif adik2 ipar aku



tgkla tuh harith bukan reti diam..pantang..dilarang ckit mukenye dah cebek2


berkenanla plak tgk yg nih..simple n kemas..tgkla nanti camne



harith wif ibu mase odw nak g jejalan



ader cam muke ibu ke? ckit le kot..


terkejut jek diekan baru sampai umah...

;;;;;;;;






No comments: