Friday, February 27, 2009

PEMPUAN..PEMPUAn..

arinih kat opis terjadila cite yg biase terjadi..eh...asal ayat aku nih skema nih...kite mulekan blik...tak yah ah sambung sudah...melalut plak aku..nih ha kat opis ader la bebudak nih merajuk2 plak biasela pempuan kan klu tak merajuk tak sah..ape yg di gaduhkan pun aku tak paham..sebnrnye sesame keras kepala..tp depa nih bile baik..peh! ya amat baiknye...sbnrnye kes nih jd smlm..berckp psal keje lelame melalut plak...gelak punye gelak..last masing2 terase..huhuhu..presure psal keje la kot..yg lawak nye ajak g mkn pun tak nak...tp skali dah ptg baik blik..bagus3...tp bdepa nihla penyeri kat opis nih...skali senyap..senyap jek rase..aku pun boring...camne pun depa nih baik ...dah ok pun td..dah petg baru gelak balik,,,tp td gaye cam tak nak tegur setaun...biaselakan pempuan..aku nih pun kuat merajuk gak..ngan laki aku..tp die buat tak tau jek...gerammm jek ..hehheheheh..
;
aku ngah tunggu laki aku nih tak smpi2 plak..la ni dah pukul 7..biaselakan jumaat mesti jem gile2 kat Kl nih ;;;;;;ring.......
ok bye
/////
dah sampai
.......

No comments: