Friday, February 27, 2009

BesT nyer Tido..

nak di jadikan cite skang nih aku dah g keje ngan laki aku kan..selame nih keje takde la nak bangun pagi sgt..coz kirenye tak menghadapi jem ya amat...stkt jem kat shah alam apedehal..skang nih bile dah g keje ngan laki baru ku tau,,,huhuhu amacam jem kat kl nih..redahje...so..semenjak due menjak nih takde la aku menyentuh kaki aku nih kat pedel minyak...maknenye tak de nye la aku drive,,,huhuhu>>>>pagi g keje..aku duk sblh..nak duk blakang cam big bos plak nanti..kuang2...duk sblh jekla sian kat laki aku..huhu,,,tp duk sblh pun aku bukan leh harap..aktiviti di dalam kete:
;
;
;
duduk dlm kete
;;;
;
kebelakang kan sit
;
duduk ngan selesa
;
ape lagi tido la...
ha
ha
aha!!!!!!
so, skang tuh la keje au hari2..sian laki akukan..kekdang aku janji nak bwk kete tp nanti buat2 lupe...huhuhu...camne pun abg tak marah kan...syg abg..

No comments: