Wednesday, February 4, 2009

New Life---->Keje baru

aku dah start keje 3/2 arituh. alhamdulillah semuer berjalan dgn lancar..so..1st time keje kat KL..semuer ok kat cni..macam bende yg baguzzzzzz...heheh xpecially save la minyak coz g keje ngan laki aku..naik kancil plak tuh save siut..blehla menyimpan...ape2 kenangna aku ngan erat aku simpan bebaik...yg baik jadikan ikutan yg x baik jadikan teladan...cewah..falsafah bagai..lawak giler..memeber erat rindu gak kenangna bising kat sane...kat tempat baru mestila semuer takut2 kan tp takpe aku kene lalui semuer nih dulu...skang nih pun aku bangun awal..bagus siut...mmg badan rase sihat ckit pepagi bleh buat itu ini dulu..harith pun kene la anta awal kat mak mertuer akukan...huhuhu..kat KL nih satu la..jemkn..tp psal ngan hubby semuernye indah...kuang2..satu yg agak kureng ckit kat tempat baru nih internet takleh pkai time keje..tp okla...bleh try pkai kat kiosk..n aku igt nak beli broaband maxis bape ek rega die...nak pkai kat umah..takleh idup siut internet takde ...kuang2..kla...sambung nanti plak...wacha@!

No comments: