Thursday, January 22, 2009

Selamat Tinggal ERAT...HUHUHU

akhirnye...aku dah dpt rezeki baru...hujung bulan nih aku last kat comp nih. aku dpt keje lain kat KL dekat ckit ngan my dear..alhamdulillah savela ckit g keje.insyaAllah..aku tau dlm kegawatan eko skang nih merbahaya tukar keje.but aku harap ape tindakan yg aku buat nih betul..aku berserah.pd aku ape yg jd mesti ader hikmahnye..aku pun dah cek comp yg aku nak pegi nih kat ssm..insyaAllah semuernye ok..rezeki harith la hendakNye..cume comp baru nih tiap2 satu keje.takpela..yg penting hati nih ok.time kasih semuer yg ader kat erat sbb bg kerjasama kat aku selame nih ..peh! sodih la pulak...yerla dah lame aku kat cni..blehla dikategorikan seniorla konon.sblm nih aku la...hr,admin n main account..tp psal rezeki tmpt lain. aku bla la...betul tak? lame dah aku tak update blog niih psal nak cr backgrooun cun tp nih jek yg aku dpt...cun ke tak lantak le...huhuhu...

No comments: