Friday, January 30, 2009

Cameron TIme! - 28/12/2008

time nih aku bwk semuer family aku g cameron..blanjer la konon..saje nak bejalan..time tuhh cuti skolah...punyerla jem kat atas dari brinchang ke tanah rata, menyesal rasenye..dahla bwk harith..aku penat die pun penat..mase naik tuh aku yg drive..coz saje suruh laki aku jg harith..huhuhu..penat gak ooo..dekat 3 jam nak sampai tanah rate sdgkn bape km jek...so..sampai atas dah kul 6 lebih semuer dah penat..harith dah mengamuk..tak larat dah...so..lepak kat aprtmnt jek..mmg ramai gile kat atas tuh smpi semuer hotel penuhlakan..mlm tuh aku hubby n adik aku beli makanan jek..sbb mlm tuh hujan..so, yg lain2 lepak kat atas jek..bnyk gakla perabih itu ini..

nak di jadikan cite time nih aku baru lepak cameron highlands satu malm esoknye ader berite menduke citekan kul 8.30 pagi G-ar tepon atok sedara aku meninggal kat sekinchan..dah la die mmg baik ngan family aku..n rapat ngan bapak aku..arwah meninggal sbb xcident..dan menninggal time tuh jugak..sedih..coz die bawak sarapan utk anak bini..dah dilanggar dr blakang dgn kete 4will drive..bite nih ader kat sinar 29/12/2008. jd..kitorg pun turun blik..dr cameron..abah, adik n mak aku terus turun dan2 tuh gak..aku g jalan kejap selagi mane yg sempat.aku turun kul bape ntah tp mmg agak lambat n sampai sekinchan kul 6 lebih ptg..tak sempat nak tgk arwah tp ziarah jek sape yg ader..Al-Fatihah utk Arwah...

No comments: