Friday, January 30, 2009

Diner WIf My loveLy HUbby -21/12/2008

dah lame aku arituh tak update blogkan so, bile tgk gamba2 lelame bnyk bende yg lupe nak letak so..aku nak cite blik la ape yg dah lepas..hahahha..lantak a...nak gak update cite nih...taun lepas 21/12/2008 aku g diner ngan laki aku kat felda. taun nih cam tak best sgt coz buat kat dewan kecik taun lepas buat kat pwtc..takpela..asal dgn hubby..sat g die pegi ngan org lain pening plak akukan..hahahha. aku tak tau nak pkai ape mlm tuh sbb laki aku nak yg simple n cantik..tak menang pun takpe cume die nak cantik...jd ape yg kitorg pilih mlm tuh baju tradisional biase jek.


nih la pkaian aku n hubby mlm tuh kitorg pilih merun colour....bior aku tak nampak gemuk sgt..last mimitnye baju..igtkan aku nak pkai baju lain...takpela...yg penting akak sedondon...ahahahhaha.artis mlm tuh farhan..sape yg mcm p.ramlee tuh lupe lak ..yg penting
ader moslee.tak taula lupe name die..

nih sekitar gamba mlm tuh...mcm2 kan pakaian malam..yg menang mlm tuh pakaian jawa...hahaha.nak wat camne takde rezeki nak menang..kite tunggu taun depan lak...



nih gamba kitorg nye kasut n gelang kaki yg beso..la konon..lawak gile..takpe aksesori mlm tuh semuer laki aku yg cadangkan...aku ikut jek..siap beli kasut baru..die belikan tu..tadah tgn jek...hahahaha..

n last skali nih la door gift yg aku dpt utk taun nih...

No comments: