Wednesday, December 3, 2008

HAri-bari berlalu...huhuhu





smlm blik...aku g jeenguk umah baru ngan hubby...saje nak tgk progress takut plak duit amik tp umah tak siap n tak buat..risau aku...harap2 dpt la duduk umah tuh taun depan.anggapla itu umah idaman...yerla..itu jek yg termampu.bile tgk..macam tak sabar nak duduk.umah sendirikan.tp nanti duk byr la yg pening..pastuh g la jejalan kat umah contoh die dah bygkan tuh.... umah camne nanti heheheh..poyo jek.aku igt aku jek yg poyo.rupenye laki aku pun poyo gak..kuang2..taun depan harith dpt la duk umah baru.amin....pastuh ader berite sedih plak malam tadi bapak aku call..psal spupu aku yg baik gile...name die rahim..ntah kenape tuhan pilih die untuk jalani hidup yg sukar..umo baru 25 tahun tp disahkan menghidap kanser yg kritikal.sblm nih die duk wat biase jek.minggu lepas aku sronok jek dgr die dah sihat n blik umah pas dah duk spital dekat sebulan.skalinye smlm die dah masuk wad blik.wad pengasingan plak tuh...YA ALLAH tabah kanla die mngahrungi semua nih.die terlalu mude nak menghaungi semuer nih.pastuh die nih baik sgt..sblm nih di sihat jek..ntahla..betul kate org tuhan tuh akan duga kite bile2 jek..

No comments: