Wednesday, January 17, 2007

HUHUHUHUHUHu


eeeiiii dah lame aku tak mengarut dlm nih so skali skale rmengarut best gak..yg best nyer hari tuh 15 /1 aku dpt anak buah baru...hehhehe baby girl plak tuh..so aku dah dpt anak buah sepasag.cam org lain tak kisah la kot sbb dah ramai sgt anak buah....hehehh..aku igt nak attach gambo die tp tak tersempat ler...tp yg penrting makcik die lagi cuteeee,...kuangkunag.eh lupe plak kak fiza nak tau perkembangan aku nak kawin..takde ape pun yg istimewa n pelik aku cume aderla ckit yg dah beli..bebarang hantaran aderler aku beli ckit..semampunyer aku.,.pastuh aderler aku n mak aku buat design pelamin.rasenyer dah ramai yg penah nampak pelamin macam nih tp aku suke...pelamin nih semuer materials ide besi n kain n lampu..ntahlerjdker tak tp bapak aku dah start beli besi n buat ckit2..hehehehe cantik ke tak cantik kire cincai ler yg penting made mak n abah...hehheyg lain takde perkembangan ape pun..aper2aper nanti aku update lerr..

No comments: