Thursday, December 28, 2006

UJAY BERTUNANG

hari tuh 24 hb dec ujay bertunang...grand siut...yela die pun mmg lawa so okla. cicin pun mahal...hehheeh siap bg present duit lagi tuh..sayang...bakal mak mertue die kat die...hope aku doakan semoga sampai kejinjang pelamin..dan berbahagia sampai bila2. Slalunye kalau hantaran makcik2 aku yg buat tp kali ni hantaran kitorang yang buat tp kire cun jugakla..kire bleh buat tempahanla...kuakuakua..respect siut..pelamin plak bapak aku buat khas untuk die cam org nak nikah tuh..bapak aku buat sendiri tuh..made in bapak aku...hahahah..cantik tak? tgkla kat gamba tuh.tp psal umah ujay takde tempat nak letak nampak la serabut ckit tp mane ader jual kat kedai...tema yang ujay pilih colour pink..so nampak la lembut..ok la...semoga berbahagiaaaa.

No comments: